Kuidas tellida?

Hernes Keraamika veebilehel on hinnad näidatud koos käibemaksuga.

 

Kaupade tellimine

Ostusoovi saab Hernes Keraamikale esitada kolmel viisil:

1) Veebilehelt: valid kauba, sisestad andmed ja esitad tellimuse;
2) E-postiga info@herneskeraamika.ee: saadad soovitud kaupade nimekirja, arve saaja andmed ja kohaletoimetamise aadressi;
3) Telefoni teel: +372 50 78 000

 

Maksmine

Pärast tellimuse laekumist võtame teiega e-maili teel mõne tööpäeva jooksul ühendust, täpsustame tellimuse ja selle kohale    toimetamise viisi ning esitame teile e-maili teel arve. Kaupade eest tasumine toimub ettemaksuna e-mailiga saadetud arve alusel.

Tellimus läheb üldjuhul täitmisele pärast makse sooritamist.

 

Kättetoimetamise hind

SmartPost pakiautomaat  5.- EUR
Kohaletoomine kulleriga Tallinna piires   7.- EUR
Kohaletoomine (tellimus üle 90.- EUR ) Tallinna piires tasuta

 

SmartPOST

Tellitud kaup toimetatakse teie valitud SmartPOST-i pakiautomaati. Pakiautomaadi asukoha valimiseks peate selle asukoha kirjutama tellimuse märkuste lahtrisse. *SmartPOSTi pakiautomaatide asukohad. Paki saabudes pakiautomaati, saadetakse teie mobiilile sõnum personaalse uksekoodiga. Koodi sisestamisel pakiautomaadi ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning te saate paki kätte. Saadetis ootab SmartPOSTi pakiautomaadis 7 päeva.

 

Kättetoimetamine

Kui tellimuses on laos olevad kaubad, saab tellimus täidetud 7 tööpäeva jooksul.
Kui soovite kaupa kiiremini , võtke meiega ühendust telefonil 50 78 000 või meili teel.

Privaatsus

Teie isikuandmed, mille sisestasite ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja Hernes Keraamika ei avalda neid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

 

Müüja õigused

1) Kõik pildid on illustratiivse tähendusega. Müüja jätab endale õiguse teha muudatusi hindades.

2) Kui müüjal ei ole mingil põhjusel võimalik tellimust täit, siisl makstakse ostjale raha tagasi. Tagasimaksmine toimub kahe nädala jooksul tellimuse saabumisest.